Posted by: vega | October 15, 2012

inchide …ochii

la ce vezi in jur , cam asa e ideea asta viteaza. ca astfel nu te fute nimeni si nimic la cap.

ehhh, nu-i chiar asa.

in afar’ de ‘amintirile ma chinuiesc’ ma chinuiesc cu altele care nu sunt doar versuri.

ma gandesc acum sa inventez un an care sa corespunda cu ce va urma.

erau anii dupa revolutie. incepuse iliescu sa isi bage subtil ideea de bunastare civila si democratism si d-alte bunataturi ce erau pe felie la care s-au aruncat destui.

normal ca tot imediat au aparut alti dulai cu coifuri si sabii aparand poporul de invazia post-comunista.

am divagat destul.

eram la un suc cu o amica/ la o vodka cu o amica si vine barmanul la masa, asta dupa ce am luat beuturile de la bar, si intreaba cati ani am eu si daca am 18  si daca nu imi ia bautura si …. nu l-am mai lasat sa vorbeasca.

“ne scuzati, tocmai am realizat ca suntem in intarziere, mergem la un film la cinema-ul de langa”

si apoi vad 2 militieni care stateau cica sa vada ‘ce si cum’ si am taiat-o repede.

cam cat respect are populatia din romania pentru angajatii guvernului, statului?

un scuipat e considerat -0,00001

o strangere de mana  2.00

deci?

ca si cum ar fi nevoie de sondaje :)) :)) ce cacareala!

 

Leave a Reply

Categories

