Posted by: vega | May 14, 2013

the last breath

daca zic ca nu m-am gandit niciodata deja sunt mai expirat decat Platon. da, m-am gandit si n-am ajuns la nimic.concluzie e un cuvant rar in cazul meu.

‘cartografia’  informatiilor de pe net e bine pusa la punct… asa ca voi fi “scurt si la obiect” niet

am multe de zis dar putine de spus. ha

bat pe umar pe cineva care ma cunoaste din vedere si desi e futil si tardiv si ieftin as putea spune, trebe sa zic si io ceva pentru posteritate:

nu irosi nici o secunda din viata negandinu-te la ce ai fi putut face. sau invers.

nimic nu-i imposibil.

cel mai in putere esti tu. fii si egoist si generos.

ASCULTA-TI INIMA! NU VEI DA GRES NICIODATA

nu vorbesc din carti sau din infima experienta ci din esecurile avute ‘datorita’  lacomiei si alti factori pe care nu vreau sa-i enumar. acum.

am scris ceva pagini.

 

Leave a Reply

Categories

